Weg gevonden - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Weg gevonden - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Weg gevonden

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

02 Augustus 2018 | Spanje, Nájera

Puente la Reina - Nájera, 101 km (2126),1525 hoogtemeters, 34 graden


Vijf jaar geleden, bij mijn eerste reis naar Santiago, ben ik hopeloos verdwaald toen ik Logroño uitreed, en uiteindelijk op de A 12 terecht gekomen. Een welhaast traumatische ervaring: fietsen over de vluchtstrook van een vierbaansweg, in de gloeiende hitte, langs en door de rotzooi die op een vluchtstrook ligt, in de stank van asfalt en voortrazend verkeer.

Deze keer ben ik stapvoets de stad uitgereden en heb ik om de paar honderd meter gestopt om me ervan te vergewissen dat ik de juiste route volgde.

Het ging langzaam, maar zeker, en uiteindelijk is dat soms de beste en de snelste manier om je weg te vinden.

  • 03 Augustus 2018 - 17:09

    R. Schaaf:

    En morgen natuurlijk even meedoen aan de Classico!!

  • 03 Augustus 2018 - 20:04

    KlaasJan Hajema :

    Wijze woorden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Van Sauwerd naar Santiago in de zomer van 2018

Actief sinds 16 Juli 2018
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 8012

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 Juli 2018 - 31 December 2018

Van Sauwerd naar Santiago in de zomer van 2018

Landen bezocht: